Wednesday, October 27, 2010

stupid!!!

感觉到自己好像傻人那样~真的有点愚蠢!!!

竟然会做些这么笨的事情。。。
算了,不做都做了,过去了就算咯~当作是一次经验吧~

有时我真的搞不懂我自己
真的很有点乱乱的
可能我真的搞不懂他是个怎样的人
说的话,做的事,有时都让我搞不清楚
wow...说真的,有时真的有点害怕咯~
最好还是不要有功课上的联系
真的让我感到很紧张~

我是不应该有那生气的感觉的
那是很不应该的
说真的,认识了一年多
我还是搞不懂你到底是个怎样的人
就是搞不懂~
但可能你是没那道墙吧
哈哈,对我来说要跨过那道墙还是没那么容易
只是有时好,有时有点冷~
我想我真的要尝试跨过那道害怕的墙

认识你真的是种缘份,你是我要找的,理想中对的人
可是就是时间上的差错,时间不对了,一切都是太迟了
所以有时候遇上对的人也是要有时间上的配合
不然人不对,时间对了也是没有用的
所以还是把这份感情埋起来让它慢慢地流失吧~
真的很庆幸能认识到投缘的人~
他的细心,智慧真的让我有点佩服
哈哈,这么久了,真的让我有点心动咯~
可是还是不会有任何改变的~
你是我要找的,可是时间已经交错了~

1 comment:

Kenneth said...

atleast u found him.. aih, last sem family dinner kakak gt advise me find 1,tat time i reli got serious go find,tot want fulfill her老人家 de wishes..but still cannot find 1 that i worth to go for it,and another reason is no time lei,keep rushing assignments and busy preparing for tests..i reli feel sorry to kakak for not able to get 1 before she grad, she not no chance to see my future gf TT..back to your case,if i were you,i sure go for it 1 la,can give clue 1st ma.don care the consequences.nothing 1 de,even after give clue both of u are embarrass,trust me,time wil delete it.after awhile nothing de..and tomorrow is valentine's day,wishing you can have a great day!if got no date then want go for a movie and dinner ma?for celebrating single for 3 years.lol me dam alone TT