Friday, July 17, 2009

???

刚刚真地很累很累,胸口好像闷闷的,呼吸时有点痛
可能真的太累了吧。。。。。

我有点开始心里不平衡了,真的好讨厌那种感觉,我也不想有那种感觉
可能真的不同了,真的有些不同了,有点不习惯
我要如何呢???

结果答案惟有接受咯
我不想再理也不想再看了,真的有点难受
每次做了决定还是那样
真的想把事情快快忘掉,越快越好
总之就是---矛盾---

真地好累啊。。。我要睡了。。。
希望睡醒后就没事了

5 comments:

+羯尔+ said...

朋友
既来之 则安之
小心照顾自己的情绪哦
别像有些人 可能压抑太久了得了忧郁症
无论发生什么事情 你都还有我们

加油

+羯尔+

yuhfen said...

朋友,加油哦。。什么事都可以找我们说,不要默默忍耐。。不要忘记我们是可以有话直说的朋友哦~~

Anonymous said...

I hope you will be fine k..

Tok to someone you trust, it will be better...

^^

Hope you'll get it right soon!!

Take Care!!

Jamie Chip said...
This comment has been removed by the author.
Jamie Chip said...

J+,yuh fen and pei yin:

thanks for you all concerns...^^
I'll be fine later...
thank you very much and feel glad to meet with you all...

And that eat shit one:
please dont put "shit" comment on my blog....
u sed I always talk nonsenses on my blog then next time dont view my blog la...
really angry...:(..